مقالات

معرفی شیک ترین مدل های دسته گل

شیکترین دسته گل

معرفی نمونه های شیک و جدیدترین مدل دسته گل

گل آرایی انواع مختلفی دارد و می توان بسته به نوع مراسم، آنها را در مدل های متفاوتی دیزاین کرد. از انواع استند و تاج گل گرفته تا دسته گل های ساده، دسته گل و باکس گل. اما مهم ترین موضوع این است که برای چه مراسمی باید چه نوع گلی را سفارش داد. برای مراسم های خواستگاری و مراسم های مشابه، دسته گل می تواند بهترین انتخاب باشد. اما چطور باید یه دسته گل زیبا و جدیدترین دسته گل را انتخاب کرد؟ در این راهنما به شما می گوییم که چطور می توانید از بین دسته گل های جدید، بهترین و شیک ترین مدل دسته گل را انتخاب کنید. در ادامه چند ایده جذاب برای انتخاب جدیدترین مدل دسته گل را معرفی می کنیم.

دسته گل با طیف رنگی بنفش یک دسته گل مردانه جدید

یکی از ایده های جذاب برای داشتن یک مدل دسته گل مردانه جدید، استفاده از طیف رنگی بنفش در تزئین گل هاست. شما می توانید یک سبد سفید حصیری یا فلزی را انتخاب کنید و داخل آن را با ترکیبی از گل های بنفش، سفید و چند شاخه گل صورتی یا زرد رنگ تزئین کنید. حتی می توان از چند شاخه گل رز سفید در وسط دسته گل استفاده کرد و اطراف آن را با ربان های بنفش و چند شاخه لیلیوم بنفش و صورتی تزئین کرد. این یک ایده بسیار شیک و زیبا برای داشتن دسته گل های بزرگ و جدید است.

دسته گل های لاکچری با گل های خاص

ایده بعدی برای داشتن دسته گلهای شیک، انتخاب گل های گران قیمت و لوکس برای تزئین یک دسته گل است. اگر محدودیت بودجه ندارید، شما می توانید با انتخاب گل های لوکس و گران قیمت، یکی از دسته گل های لاکچری و بسیار شیک را داشته باشید. گل ارکیده، لیلیوم یا حتی یه دسته گل خوشگل با رزهای سفید و صورتی هم می تواند یک انتخاب شیک و لوکس باشد.

تزئین دسته گل به سبک گل های گرد یا یک طرفه

ایده بعدی برای انتخاب یه دسته گل زیبا و شیک، توجه به فرم و تزئین گل هاست. شما می توانید یک مدل دسته گل گرد یا یک مدل یک طرفه شکل را انتخاب کنید که رایج ترین فرم دسته گل های مینیمال هستند. البته علاوه بر این دو فرم که جزو دسته گل های ترند هستند، فرم های خاص دیگری هم وجود دارند که با انتخاب آنها می توانید ایده مدل دسته گل خود را سفارشی تر و خاص تر کنید. اشکال بیضی، مثلثی یا شکل قلب از جمله مدل هایی است که می توانید برای تزئین دسته گلتان آنها را انتخاب کنید. یکی دیگر از ایده ها برای تزئین مدل دسته گل زیبا، انتخاب یک مدل هلالی شکل است که در آن می توان از ترکیب گل های رنگی مختلف استفاده کرد.

جمع بندی

برای انتخاب جدیدترین مدل دسته گل های زیبا و شیک شما می توانید از ایده های مختلفی کمک بگیرید. از ترکیب گل های مختلف با هم گرفته تا انتخاب فرم برای تزئین دسته گل یا ترکیب رنگ های مختلف با هم، همگی می تواند به شما کمک کند تا یه دسته گل قشنگ و لاکچری را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *