مقالات

معرفی مدل‌های جدید تاج و استند گل

انتخاب استند گل یا تاج گل یا حتی یک مدل پایه گل، کار سختی نیست، اما شاید انتخاب از بین جدیدترین مدل تاج گل، کار را کمی برای شما چالش برانگیز کند. برای تصمیم گیری بهتر در مورد این که چه گزینه ای برای شما بهتر است، باید چند فاکتور زیر را در نظر بگیرید:

  • مراسمی که می‌خواهید برای آن دسته گل را بخرید
  • نوع گل‌هایی که باید انتخاب کنید.
  • مدل گل آرایی
  • هزینه و بودجه ای که باید برای این منظور در نظر بگیرید.
  • طبیعی یا مصنوعی بودن گل‌ها

در ادامه به شما می‌گوییم که چطور بر اساس این معیارها و فاکتورها، می‌توانید بهترین و زیباترین پایه گل را از بین جدیدترین استند گل موجود در بازار انتخاب کنید.

مراسمی که می‌خواهید برای آن دسته گل را بخرید

در درجه اول زمانی که می‌خواهیم یک دسته گل، تاج گل جدید یا نمونه پایه گل را انتخاب کنیم، باید به نوع مراسمی که می‌خواهیم گل‌ها را برای آن خریداری کنیم توجه کرد. انتخاب مدل استند گل برای مراسم ترحیم با مراسم عروسی، عیادت از بیمار، تولد نوزاد، استند برای مراسم افتتاحیه یا دیگر موارد متفاوت است. برای مثال اگر می‌خواهید به یک مراسم عروسی بروید، باید زیباترین استند گل را برای آن انتخاب کنید. اصلی‌ترین تفاوتی که دسته گل‌های مراسم‌های مختلف با هم دارند، رنگ بندی گل‌هایی است که در آن به کار رفته است. هر چه مراسم مورد نظر شادتر، خودمانی‌تر و فضای صمیمانه‌تری داشته باشد، ترکیب رنگ‌ها نیز باید شادتر و جذاب‌تر باشد. برای مراسم ترحیم معمولا رنگ‌های سفید، سبز و کرم انتخاب می‌شود. حتی می‌توان با نوع ربانی که انتخاب می‌کنید، نمونه‌های استند گل یا جدیدترین تاج گل را متناسب با نوع مراسم دیزاین کنید.

نوع گل‌هایی که باید انتخاب کنید

حالا بر اساس نوع مراسم باید در انتخاب گل‌ها هم دقت کنید. معمولا گل‌ها هر کدام معنی و مفهوم خاصی دارند و به صورت یک روال معمول، برخی گل‌ها برای مراسم‌های به خصوصی بیشتر انتخاب می‌شوند. در نتیجه حتی اگر می‌خواهید جدیدترین مدل تاج گل را انتخاب کنید، باید حتماً گل‌ها را بر اساس نوع مراسم و شرایطی که در آن قرار دارید انتخاب کنید. برای مثال معمولا برای انتخاب جدیدترین پایه گل یا تاج گل برای مراسم ترحیم، بیشتر از گل‌های ارکیده یا لیلیوم و آنتریوم در رنگ‌های ملایم و ساده استفاده می‌شود. در مقابل برای مراسماتی که فضای شادتری دارند، گل‌های رز در رنگ‌های شاد، گل لیلیوم را می‌توان انتخاب کرد. تاج گل‌های شیک که با گل لیلیوم تزئین شده اند یا زیباترین پایه گل با ترکیب گل‌های رز می‌تواند یک انتخاب جذاب باشد.

مدل گل آرایی

حالا به مهم‌ترین مرحله در انتخاب استند گل مدل جدید می‌رسیم. نوع گل آرایی و نوع دیزاین گل‌ها یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید به آن توجه کرد. شما می‌توانید با یک سرچ ساده عکس تاج گل زیبا یا عکس استند گل، زیباترین استندهای گل را پیدا کنید. اگر مراسمی که می‌خواهید در آن شرکت کنید رسمی است یا این که پر زرق و برق بودن استند گل برای شما خیلی مهم است، می‌توانید با انتخاب تاج گل های لاکچری از بین جدیدترین مدل پایه گل، یک انتخاب عالی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *