مقالات

چطور بهترین و جدیدترین تزئین سبد گل را انتخاب کنیم؟

شما باید برای انتخاب جدیدترین مدل سبد گل بازار، در اولین قدم مراسمی که می‌خواهید برای آن یک سبد گل بخرید را در نظر بگیرید. برای مراسم خواستگاری که اصلی‌ترین مراسمی است که در آن از انواع سبد گل‌های زیبا استفاده می‌شود، لوکس بودن و شیک بودن سبد گل انتخابی مهم است. شما باید با انتخاب یه سبد گل خوشگل و در عین حال شیک و جذاب، عشق و احترامتان را نشان دهید.

برای مراسم‌های دیگری مانند مراسم افتتاحیه، مراسم تولد، سبد گل برای مراسم عروسی یا دیگر مهمانی‌ها، بهتر است بر اساس ارتباطی که با طرف مقابل دارید و از همه مهم‌تر بودجه مورد نظرتان برای خرید یه سبد گل، از بین جدیدترین مدل سبد گل طبیعی بهترین‌ها را انتخاب کنید.

گل‌هایی که در یک سبد گل قرار می‌دهید و ترکیب رنگی آنها هم یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر داشت. برای تزئین سبد گل ایده‌های بسیار متنوع و جدیدی وجود دارد که می‌توان از بین آنها انتخاب‌های زیادی داشت. می‌توان با سرچ سبد گل عکس در اینترنت، با جدیدترین ایده‌ها و ترندهای دیزاین یک سبد گل آشنا شد. در ادامه به چند ایده اشاره می کنیم:

تزئین یک سبد گل سرخ

گل‌های سرخ نماد عشق و هیجان بالا هستند. خصوصاً اگر برای یک مراسم عاشقانه می‌خواهید از جدیدترین مدل سبد گل طبیعی استفاده کنید، انتخاب یک سبد گل سرخ می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و بسیار زیبا باشد. اگر می‌خواهید یک عکس سبد گل طبیعی بسیار زیبا را بگیرید، می‌توانید از یک سبد گل تزئین شده با رزهای قرمز استفاده کنید. اگر می‌خواهید کمی رنگ و لعاب بیشتری به سبد گل سرختان بدهید، می‌توانید در کنار رزهای قرمز رنگ از گل‌های سفید عروس هلندی یا گل‌های ژیسوفیلا هم در بینابین رزهای قرمز استفاده کنید.

انتخاب مدل دسته گل و سبد گل فانتزی

ایده بعدی برای انتخاب مدل دسته گل و سبد گل، انتخاب یک سبد گل فانتزی است. اگر عکس سبد گل فانتزی را در اینترنت سرچ کنید، معمولا با ترکیب رنگ‌های متنوع و جذابی مانند زرد و نارنجی یا گل‌های خاص رو به رو می‌شوید. حتی انتخاب سبد هم می‌تواند ایده تزئین سبد گل شما را فانتزی و خاص‌تر کند. برای مثال سبدهای حصیری یا چوبی شکل قلب یا به شکل حرف اول اسم، تزئین خاص و فانتزی گل‌ها در سبد گل یا مواردی از این دست می‌تواند ایده سبد گل شما را به سبد گل‌های زیبا و شیک تبدیل کند. حتی انتخاب عکس سبد گل صورتی هم می‌تواند یک مدل فانتزی و زیبا باشد.

تزئین سبد گل با ترکیب گل‌های مختلف و جذاب

شاید در بین تمام ایده‌های موجود برای انتخاب جدیدترین مدل سبد گل طبیعی، ترکیب گل‌های مختلف با هم باشد. شما می‌توانید ترکیب‌های مختلفی را برای تزئین یه سبد گل خوشگل در نظر بگیرید. برای مثال پرطرفدارترین ایده‌ها برای تزئین یه سبد گل، مدل‌های زیر است:

  • تزئین سبد گل با ترکیب گل رز صورتی و سفید و گل‌های تاج خروسی صورتی رنگ برای داشتن عکس سبد گل صورتی زیبا
  • مدل سبد گل گرد با ترکیب گل‌های رز و لیلیوم با دو رنگ مختلف و متضاد
  • یک سبد گل سرخ با ترکیب گل‌های رز قرمز و ارکیده سفید
  • یه سبد گل زیبا با ترکیب گل‌های بنفش رنگ شیپوری و لیلیوم
  • ترکیب گل رز قرمز با لیلیوم‌های سفید در یک سبد حصیری گرد
  • تزئین سبد گل فانتزی و شاد با ترکیب رزهای رنگی زرد و نارنجی با گل‌های عروس هلندی یا لیلیوم‌های سفید
  • تزئین سبد گلهای شیک با ترکیب گل‌های رز و ارکیده سفید و چند شاخه آنتوریم قرمز یا صورتی رنگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *