مقالات

راهنمای خرید دسته گل برای زایمان

دسته گل برای زایمان

دسته گل یکی از بهترین هدایایی است که برای هر مناسبتی می توان خریداری کرد. اما بدون شک برای خرید یک دسته گل مناسب و زیبا، باید آنها را با توجه به نوع مناسبت مورد نظر انتخاب کرد. یکی از مناسبت های مهمی که معمولا برای آن گل خریداری می شود، زایمان است. انتخاب دسته گل برای زایمان کار سختی نیست، اما اگر به یک سری موارد ساده و ظریف در این خصوص توجه کنیم، قطعا دسته گلی که می خرید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. این مقاله راهنمای خرید دسته گل برای زایمان است و به شما می گوییم که برای تبریک زایمان باید چه دسته گلی را خریداری کنید.

مهمترین نکات و راهنمای خرید دسته گل زایمان

اولین سوالی که باید در مورد خرید دسته گل برای زایمان بپرسید این است که آیا هر گلی را می توان برای این روز خریداری کرد؟ در این مورد باید بدانید که باید چند مورد را در نظر داشته باشید که مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

  • گل برای بردن به بیمارستان یا ملاقات در خانه
  • انتخاب نوع گل مناسب برای نوزاد
  • انتخاب گل بر اساس جنسیت نوزاد تازه متولد شده
  • انتخاب گل با توجه به نسبت و ارتباطی که با مادر و نوزاد تازه متولد شده دارید
  • انتخاب نوع دیزاین مناسب گل برای زایمان
  • انتخاب رنگ مناسب گل برای زایمان
  • توجه به کیفیت و تازگی گل ها
  • در نظر گرفتن قیمت و بودجه خرید گل برای زایمان

در ادامه هر یک از این نکات را بیشتر برای شما توضیح می دهیم.

گل برای بردن به بیمارستان یا ملاقات در خانه

اول از همه برای خرید دسته گل برای زایمان شما باید در نظر بگیرید که می خواهید این گل ها را برای ملاقات در بیمارستان به همراه داشته باشید یا این که بعد از ترخیص مادر و نوزاد، در خانه این گل ها را به عنوان هدیه با خود می برید. برای بیمارستان بهتر است از مدل های جمع و جورتر و با دوام تر استفاده کنید تا در زمان استفاده از گل ها در اتاق کودک و مادر و بردن گل ها به خانه، آنها خراب یا پژمرده نشوند. بنابراین شاید یک باکس گل برای زایمان بهتر از یک سبد گل برای نوزاد باشد. در خانه شما می توانید گزینه های بیشتری داشته باشید و مثلا با خرید یک سبد گل تولد نوزاد بزرگ، چنین روز به یاد ماندنی را جشن بگیرید. نکته مهم بعدی این که اگر می خواهید در روز زایمان که قطعا یک روز پر استرس و شلوغ است گل برای زایمان بخرید، بهتر است از چند روز قبل به فکر باشید و با حوصله و زمان کافی دسته گل یا باکس گل برای زایمان را سفارش دهید.

انتخاب نوع گل مناسب برای نوزاد

یکی از مهمترین نکات برای خرید گل زایمان توجه به حساسیت زا نبودن این گل هاست. برخی از گل ها می توانند برای مادر و خصوصا نوزاد تازه متولد شده حساسیت زا باشند و به همین دلیل نباید به هیچ عنوان آنها را خریداری کرد. گل های زیادی وجود دارد که از هر جهت برای تولد نوزاد مناسب است. برخی از این گل ها کاملا ضد حساسیت اند و در نتیجه برای سبد گل تولد نوزاد کاملا مناسب اند.

گل ژربرا یکی از گل های ضد حساسیتی است که می توان با آن یک باکس گل لاکچری برای زایمان را دیزاین کرد. این گل زیبا علاوه بر ضد حساسیت بودن ظاهر زیبایی هم دارد و به همین دلیل می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای خرید دسته گل زایمان باشد.

گل ضد حساسیت دیگری که می توان از آن در باکس گل زایمان استفاده کرد، گل داوودی است. این گل در رنگ های مختلف وجود دارد و از چند نظر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای چنین مناسبتی باشد. اول این که ضد حساسیت است و در نتیجه برای ملاقات با نوزاد تازه متولد شده ضرری ندارد. دوم این که این گل ها قیمت مناسبی هم دارند و می توان با خرید گل داوودی یک باکس گل تولد نوزاد مقرون به صرفه اما زیبا را خریداری کرد. نکته بعدی این که گل های داوودی دوام زیادی هم دارند و مدت زمان بیشتری قابل استفاده هستند.

گل ختمی و گل کاملیا دو نوع دیگر از گل های ضد حساسیتی هستند که می توان برای دیزاین دسته گل قدم نو رسیده مبارک از آنها استفاده کرد. این گل ها هر دو زیبایی زیادی دارند. خصوصا گل کاملیا که در کنار زیبایی رایحه بسیار خوب و آرامش بخشی هم دارد و می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای چنین مناسبت شیرینی باشد.

در نهایت این را در نظر بگیرید که شاید اصلا خرید دسته گل برای زایمان جایز نباشد. برای مثال در صورتی که مادر سابقه آلرژی به گل داشته باشد یا این که پزشک به دلایل شرایط نوزاد تازه متولد شده آوردن هر نوع گلی را به اتاق مادر و نوزاد ممنوع کرده باشد، شما نمی توانید از گل های طبیعی برای این مناسبت استفاده کنید. به همین دلیل شاید مجبور شوید به جای گل های طبیعی از گل های مصنوعی استفاده کنید و یک باکس گل زایمان با گل های مصنوعی را سفارش دهید.

انتخاب گل بر اساس جنسیت نوزاد تازه متولد شده

یکی از مهمترین بخش های انتخاب و خرید دسته گل برای زایمان، توجه به جنسیت نوزاد تازه متولد شده است. خصوصا اگر می خواهید به عنوان یک باکس گل تعیین جنسیت از آن استفاده کنید و گل ها را با توجه به جنسیت نوزاد تهیه کنید، بهتر است در انتخاب نوع گل و مدل دیزاین آنها دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

اولین چیز در انتخاب باکس گل زایمان بر اساس جنسیت نوزاد، انتخاب رنگ است. برای مثال برای دسته گل نوزاد دختر یا انتخاب یک باکس گل نوزاد دختر بهترین رنگ انتخابی شما ترکیب سفید و صورتی است. باکس گل صورتی را می توانید با گل های رز صورتی و سایز جزئیات مانند بادکنک آرایی زیباتر کنید.

 در کل شما باید برای تولد نوزاد دختر انواع دسته گل هایی که تم دخترانه دارند را انتخاب کنید. گل های رز و میخک، خصوصا اگر با عروسک و بادکنک تزئین شوند می توانند بهترین انتخاب برای سبد گل نوزاد دختر یا باکس گل نوزاد دختر باشند. اگر به دنبال انتخاب لوکس تری برای تولد نوزاد دختر هستید، می توانید با ترکیب گل های ارکیده و رز سفید و صورتی، یک باکس گل لاکچری برای زایمان تهیه کنید.

در مقابل برای انتخاب دسته گل نوزاد پسر یا سبد گل برای نوزاد پسر بهتر است تم های پسرانه را انتخاب کنید. گل های آبی و دیزاین هایی با تم آبی بهترین انتخاب برای دسته گل زایمان برای نوزاد پسر است. گل های آلسترومریا یا آنتوریوم معمولا بهترین انتخاب هستند که می توان با آنها یک باکس گل نوزاد پسر لاکچری را دیزاین کرد.

این موارد گزینه های پیشنهادی هستند که می توانید برای خرید باکس گل تولد نوزاد در نظر بگیرید. علاوه بر این ها ایده های متنوع تری هم وجود دارد که می توانید با یک جست و جوی ساده و سرچ عباراتی مانند بهترین انتخاب برای سبد گل برای نوزاد پسر یا دسته گل نوزاد دختر، جدیدترین مدل ها را انتخاب کنید.

انتخاب گل با توجه به نسبت و ارتباطی که با مادر و نوزاد تازه متولد شده دارید

در مرحله بعدی به منظور انتخاب دسته گل برای زایمان باید نسبتی که با مادر و نوزاد تازه متولد شده دارید را در نظر بگیرید. بدون شک انتخاب سبد گل برای زایمان همسر باید با دقت بسیار بیشتری انجام شود و در آن از عبارات صمیمانه تر و پر محبت تری استفاده شود. حتی گل هایی که انتخاب می شود هم باید مفهوم عشق و دوست داشتن را بیشتر برسانند. شما برای همسر خود بهتر است به دنبال خرید یک باکس گل لاکچری برای زایمان باشید.

به همان نسبت سایر بستگان و آشنایان می توانند انتخاب های ساده تری برای این روز داشته باشند و برای مثال تنها با خرید یک دسته گل نوزاد پسر ساده یا حتی یک دسته گل قدم نو رسیده مبارک، هدیه مناسبی در این روز به همراه داشته باشند.

انتخاب نوع دیزاین مناسب گل برای زایمان

شما برای خرید دسته گل برای زایمان می توانید سبک و دیزاین های مختلفی را در نظر بگیرید که قطعا تمامی آنها انتخاب بسیار خوبی هستند. اولین و ساده ترین انتخاب شما می تواند یک دسته گل ساده باشد که به صورت کاملا ظریف و زیبا دیزاین شده است. برای مثال می توانید یک دسته گل نوزاد دختر زیبا را با ترکیب گل های رز سفید و صورتی و ربان های صورتی دیزاین کنید.

انتخاب بعدی شما سبد گل است. سبدهای گل انتخاب های لوکس تری هستند و امکان دیزاین کردن آنها هم بیشتر است. در سبد گل تولد نوزاد می توانید از ترکیب گل و بادکنک هم استفاده کنید. اگر به دنبال انتخاب جدیدتر و جذاب تری باشید، می توانید یک باکس گل تولد نوزاد را سفارش دهید. این باکس گل ها را می توانید با توجه به جنسیت نوزاد، با انواع اکسسوری ها مانند عروسک و بادکنک دیزاین کنید.

انتخاب رنگ مناسب گل برای زایمان

پیش از این هم به اهمیت رنگ گل ها اشاره شد. در درجه اول بهتر است رنگ گل ها و تم آنها را با توجه به جنسیت نوزاد انتخاب کنید. اما روی هم رفته در خرید و انتخاب دسته گل برای زایمان بهتر است به دنبال انتخاب رنگ های شاد باشید.

توجه به کیفیت و تازگی گل ها

در زمان انتخاب گل ها باید حتما به تازگی و کیفیت گل ها توجه کنید تا هدیه ای که تهیه می کنید زود پژمرده نشوند. حتی اگر یک باکس گل لاکچری برای زایمان بخرید که گل های آن کیفیت بالایی نداشته باشد، قطعا زود زیبایی خود را از دست می دهد و زیاد ماندگار نیست. با خرید گل های تازه و با کیفیت می توانید مدت زمان بیشتری از باکس گل برای زایمان استفاده کنید.

در نظر گرفتن قیمت و بودجه خرید گل برای زایمان

در نهایت مانند هر خرید دیگری شما باید برای خرید دسته گل برای زایمان و خصوصا خرید باکس گل برای نوزاد، به بودجه و قیمت گل ها هم توجه داشته باشید. هر چقدر دیزاین گل ها خاص تر و بیشتر باشد و گل های بیشتری در آن به کار رفته باشد، قطعا هزینه دسته گل برای زایمان نیز بیشتر می شود. هزینه سبد گل تولد نوزاد بیشتر از دسته گل قدم نو رسیده مبارک است و معمولا هزینه باکس گل زایمان هم بیشتر از سبد گل برای نوزاد است. بنابراین باید در زمان انتخاب گل ها به بودجه در نظر گرفته شده برای این منظور هم توجه داشت.

اهمیت خرید گل برای تبریک زایمان

روز زایمان و تولد نوزاد یکی از مهمترین و ماندگارترین روزهاست که می توان آن را با خرید یک دسته گل زیبا ماندگارتر و دلچسب تر کرد. خصوصا اگر می خواهید برای همسرتان گل بخرید، می توانید با توجه به یک سری جزئیات در انتخاب دسته گل، باکس گل یا سبد گل برای زایمان همسر، این روز به خصوص را برای خودتان و همسرتان ماندگارتر کنید.

 

سوالات متداول

برای خرید گل تبریک زایمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

اول از همه مطمئن شوید که گل برای نوزاد و مادر مشکلی ایجاد نمی کند و از انواع گل های ضد حساسیت در باکس گل زایمان استفاده کنید. با انتخاب گل ها از یک گل فروشی مطمئن، خرید در زمان مناسب، توجه به کیفیت بالای گل ها و انتخاب گل ها با توجه به جنسیت نوزاد می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام گل ها برای تولد نوزاد انتخاب بهتری است؟

گل های ضد حساسیت و گل هایی که رنگ های شادتری دارند، مانند گل رز، گل ژربرا و گل داوودی می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خرید دسته گل یا سبد گل تولد نوزاد باشد.

سبد گل تولد نوزاد بهتر است یا باکس گل برای نوزاد؟

هر دو می توانند با توجه به نوع دیزاینی که دارند و با توجه به نسبتی که شما با مادر و نوزاد تازه متولد شده دارید یک انتخاب لاکچری و بسیار ارزشمند باشند. اما بهتر است از سبد گل استفاده کنید چراکه نیازی به پایه یا گلدان برای قرار دادن بر روی سطح ندارد. همچنین توجه کنید که باکس گل تعیین جنسیت با باکس گل تولد نوزاد دیزاین متفاوتی خواهد داشت.

آیا دسته گل برای زایمان تولد همسر باید گران باشد؟

خرید یک باکس گل لاکچری برای زایمان می تواند هزینه زیادی داشته باشد، اما می توان با در نظر گرفتن یک سری جزئیات دیگر، انتخاب های ارزان تری هم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *